7.AY

7.AY

3.Trimester hoş geldin sefa geldin.. Ne iyi ettin de geldin, bebeğimize az kala çok heyecanlıyız..

Teknik olarak bu ay son trimester heyecanıyla başlasak da hayatımıza oğlum biraz bel ve kalça sıkıntısı yarattı bana, neredeyse yürüyemez hale geldim ama artık toparlanıyorum Allah’ın izniyle..
Olsun bu da geçer dedim dişimi sıktım ona değer o sağlıklı olsun gerisi önemli değil dedim..Bebeğimize isim konusunu bu ay içinde hallettik ve son kararımızı verdik: Poyraz Burç. Burç gene sabit Poyraz da babasının ilk isteğiydi. aman neyse ki karar verdik:)
Gittiğimiz Esenköy tatilinde de bunu tescilledik.

Babası bileklik aldı taştan, ismini oraya yazdırdık yavrum 🙂

Evet, bahsi geçmişken Esenköy tatilinden bahsetmeden geçmek olmaz. Ağustos sonu gibi bayramı tatil sandık 🙂 ve Esenköy’e gittik. Gelişimizin son günü denize girdim ve çok sevindirik oldum..

Annemle babam orda sanırım deniz havasından daha iyi oluyorlar gibime geliyor:)

Gidişimizin 2. günü de Çınarcık şelalesine uğradık …

burda 2 kişi gözüksek de aslında 3 kişiyiz :))

Bunun dışında 7. ayda neler olup bitiyor bir yazalım..

3. trimesterın daha zorca bir dönem olduğu kesin.. Rahim büyüklüğüm nerdeyse kaburgalarıma kadar ulaşıyor olacakmış. (bu yüzden göğüs altım hep sıkışır vaziyette)
Bacaklarımda şişme olabilirmiş ki benim azıcık ayak bileklerim kalınlaştı sanki..

Geçtiğimiz hafta yanı ağustos sonu gibi şeker yükleme testi yaptırdım Allah’a çok şükür bişey çıkmadı.

..neyse devam..

Bu haftalarda doğan bebeklerin %90 ı yaşatılıyormuş ne iyi değil mi?.. ama solunum desteği şartıyla..

Bebeğim zaman zaman gözlerini açıp kapatabilecek hatta göz bile kırpmaya başlayabilecekmiş, ve kaş kirpik yapılanması tamamlanmış. Babasının kirpikleri benden daha uzun buna hayır demem:)))

Vücudunda yağ depolanmaya devam ediyormuş. Bu ona doğduktan sonra lazım olacakmış.

3 Eylül’de doktorumuza gittik. Bebeğim 1kg ve 33 cm olmuş..
(maşşallah) geçen gece beni zıplattın be oğlum uykumdan bir tekmenle…

Ağustos ortası gibi Burç Poyraz’ın hıçkırığını babasıyla hissettik ne müthiş bişey diye izlesekde anaç tarafım hemen acaba rahatsız mı oldu da hıçkırıyor diye düşündü hemen:)

Artık mesanem de beni rahatsız etmiyor değil.. Her dk çişim varmış gibi hissediyorum, nasıl bişeysin yaf..

Olsun herşeye değersin:)

Yorum bırakın