BEBEĞİME NELER ALDIM-vol1

BEBEĞİME NELER ALDIM-vol1

Bebeğime neler aldım yazımı çoktandır yazmak istiyordum sonunda başardım yo yo yo:))

Bebeğime ben de kendimce bikaç bişey aldım. Aldıkça da vol ekleyeceğim inşallah…

Bütün resimler karışık olacak.. Belli bir gruplama yapmadım. Hepis sadece aklımda olsun diye burda, bebeğim büyüdüğünde okusun diye ve ben de okudukça gözlerim yaşarsın sevinçten diye burdalar…

İlk resim, ıslak mendiller.. Bunlar sadece minik bir kısmı, tabii  yenidoğanken ıslak pamuk ve ılık suyla silinecek tutuşu oğlumun..
Bizim şubenin müşterisi Eczacıbaşı bir kısmını indirimli temin edebildim.

Gratis mağazalarında bir dönem niveanın yenidoğan şampuanını ve ıslak mendiliyle hediye veriyorlardı. 2 tane alıverdim 1lt şampuanı oldu hem de en göz yakmayanından:)

Babası taa ilk evlendiğimiz sıralarda bunu bir indirimde yakalamış ve belki ilerde lazım olur diye sakladık ve inşallah kullanacağız. Nuk yenidoğan seti biraz pembe mi ne 😛

Bu da nevresim takımımız şimdilik idareten aldım bir tane..

Bunu da Limango’dan (ind. ve fırs.sitesi) aldım Sevi Bebe’nın alt değiştirme minderi. İçi muşamba kirlendiğinde hemen silinsin diye dışı mavi pötikareli kumaştan…

bunu da ordan aldım.. nefes alabilen bir yapıda yorgan kışlık yazlık kullanılabiliyor..

Bunu da ordan aldım, banyo havlusu…

Bunu da… Küvet filesi… İçi boncuklu 🙂

bunu C&A dan aldık babasıyla kadife tulum..

Bu LcW den…

Bunu da babası bir siteden almış…Zıbın bile diyemiyorum zıbıncıklar:)

bunlar da organik body leri maviş maviş..

Bunu da ben bir arkadaşa almıştım götürüp vermek kısmet olmadı sonra da kendim hamile kalıp erkek olduğunu öğrenince bana kaldı kime niyeeettt kime kısmett demiş atalarımız… Organik kadifeden 🙂

Bunlar da Chicco’dan emzik kutusu ve derecesi.. Unibaby’nin yenidoğan tutusu için pişik kremi…İnşallah pişik olma bebeğim sen çöpe de atarım ben onları:)

ve çorapçıkları 🙂

bu da minik ağzının minik mendilleri

Mustela’yı Amerikan Hastanesi Doğuma Hazırlık kurslarında eşantiyon verdiler.
Mustela’nın içindekiler bir alttaki resimde, pişik kremi, bebek şampuanı, göğüs ucu kremi, anne için doğumdan sonra sıkılaştırıcı jel, bebek için vücut yağı ve arındırıcı…

Doğal banyo süngerini de Gratis’ten aldım..

Bunlar babaannesi ve dedesinden..
İlki, Chicco I-Feel modeli Google amcama sorabilirsiniz.

Bunu da  Kraft’tan aldık…

Bunu da Joker mağazasından aldık Tiny Love yatak kenarı kitabı yenidoğanın motor gelişimini destekleyiciymiş..

Bunları sanal bebek mağazası‘ndan aldım sahibi çok şeker bir hatun konuşa konuşa kaynaştık:)Hülya’cım sevgiler..
Sling: Mei Tai (özelliklerine ordan bakılabilir..
Yastık: Hamile ve emzirme yastığı ve portatif ana kucağı dır…

Tulumunu anaannesi aldı Esenköy’de gezerken …

Ayakkabısını da…

Bunu  bir soruyu cevapladığımdan Jasmin Traub Doğum Fotoğrafçısı nın kendi sitesindeki bir promosyonla şansa kazandım.

Bu da Philips Avent’ten yenidoğan için ortodontik emzik…

Bunlar da doncukları ve tulumcukları LcW den …

son olarak şimdilik yani babasına müjdeyi verdiğimde eline tutuşturduğum fanatik bodysi:)

bidahaki vol de görüşmek üzere:)

7 thoughts on “BEBEĞİME NELER ALDIM-vol1

Bir Cevap Yazın

