PAŞA TATİLDE

PAŞA TATİLDE

Paşa efendi bizimle birlikte tatile çıktı ve inanılmaz eğlendiğini hissediyorum…

Bayramı fırsat bilip tatile -Esenköy’e yazlığa- bizimkilerin yanına gittik. Paşa bizimle tatile çıktı. Köpek eğitimcisi Neşe ablasınınyanında kaldı ama eğitim olarak sadece mama yeme eğitimi aldı ve geldi.. Orda arkadaşlarıyla eminim çok eğlenmişdir.

Oraya gittiğimizde Paşa ilk defa havuz görmesi münasebetiyle ve diğer köpüşleri görünce duyduğu heyecanla havuzda hızını alamayınca koşarken yürümeye çalıştı ve havuza düşen bir şapşal oldu 🙂
Çok komikti ama yakalayamadım o anı…

Orda bir sürü arkadaş edinmiş olmalı erkeklerle anlaşamasa da dişilerin nöbetini tutmuş benim sarı kuzum çapkınım gencim:)

Bu akşam (2-9-11) eve geldi ve geldiği gibi de deliksiz uyudu… Sanırım orda köpüşlerden rahat uyuyamadı ama olsun çok mutlu olduğunu hep hissettim çünkü neşe ablası onlara çok iyi bakıyor..

Neşe hem bir köpek eğitmeni hem de pansiyon olarak evini köpüşlere açmış. Bir anne edasıyla bakıyor tüm köpüşlerine… Bu yüzden gözüm hiç arkada kalmadı. Allah ondan razı olsun..

Ben de onu çok özledim.. Biraz Paşa’dan resimler… En sonda tarıhe geçecek bir an var:)

burda neşe ablacığına gülümsüyor

burda top oynuyorlarmış

burda beyefendi tv izliyormuş

burda arkadaşıyla…burda neşe ablasının köpüşü daisy..

burda da indim havuz başına keyfindeymiş…

burda da oynamaktan dili dışarı fırlamış olsa gerek…

sene 2011 ağustos aylardan paşa efendi kendi kendine mama yiyor:)

Neşe’ye ulaşmak isterseniz;

www.neseozturk.com.tr  ya da benim vasıtamla da (to mail me) ulaşabilirsiniz…

Bir Cevap Yazın

