BENIM DE ARTIK VAR…

Evet benim de artik bir dovmem var.. Benim icin buyuk bir adimdi ama attim gayri.

Yapan Ozgur.. Hacettepe ic mimarlik mezunuymus ama bu isi yapiyormus. Isinin ehliymis ve cok da iyi calisiyormus.

Acikcasi bu kadari bile bana yetti. Bunlari da kendi cabamla falan ogrenmedim. Ayse Arman bana yardim etti..

Ben daha fazla sey yazmiciim okuyunuz ustadi…
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/11232408.asp

image

image

Kirk yillik arkadas gibi benim gibi korkan birine bile cesaret veren tiplerden
Yeri Caddebonda.. 2.resim instagram hesabindan takip ediniz.
Selamimi da soyleyiniz…

2 thoughts on “BENIM DE ARTIK VAR…

Bir Cevap Yazın

