2014 U BLOGCUANNE ILE ACTIK

Blogcuanne ye biz de konuk olduk. Ne zamandir 5 yildizli soylesi yapmak istiyorduk kismet oldu.

image

Prima 5 yildizli soylesiler in bu haftaki konugu BurcPasa oldu;) Daha once hamile bile degilken birak anne olmayi takip etmeye basladigim hatta hediye kitap kazandigim ve hatta cikardigi ilk kitabini imzalattigim blog sahibidir kendisi. Sanal da olsa sohbet yapiyor olmak cok keyif vericiydi. Elif e bana firsat verdigi icin cok tesekkurler..

….

2013′ün son Beş Yıldızlı Söyleşisi ile karşınızdayız sayın seyirciler.Bu hafta konuğumuz İstanbul’dan Tülin Özcan. 2 yaşındaki Poyraz Burç’un annesi olan bankacı Tülin’in hayatında sadece oğlu yok, iki de köpeği var üstelik! Annelikten, çocuk büyütmekten ve herkese rağmen (!) çocuklu ve köpekli bir hayat sürmekten konuştuk. ***Anne olan bir kadının hayatı ikiye ayrılıyor: Anne olmadan önce, Anne olduktan sonra diyorum ben. Bize Anne olmadan önceki Tülin’i anlatır mısın?3 Ocak doğumluyum ben. Tipik bir Oğlak burcuyum. Anne olmadan önce bekarlığın verdiği tüm rahatlığı üzerimde hissediyordum. Rahatça geziyordum, yiyordum-içiyordum, bolca kitap okuyordum (anne olduktan sonra biraz düşüş oldu ama yine ivme aldım).

Yazinin devamina burdan ulasabilirsiniz tiktik

Bir Cevap Yazın

