POYRAZ BURC 2 YASINDA

2013 un son postu olacak..
Poyraz Burc un dogumgunu kutladik kucuk adamim 2 yasina girdi…

Aslinda 24 Kasim olan dogumgununu benim bankanin vermis oldugu zorunlu egitimleri dolayisiyla Egitim mudurlugunde oldugumdan 1 Aralik da kutlama yaptik. Bu sefer disarda degil genelde onun arkadaslariyla evde kutlamayi tercih ettim.

Gun bittiginde uzerimden vagon gecmis gibiydi.

Dogumgunumuze burdan biraz katkisi olanlara tesekkur etmek istiyorum.

Beni en stresli zamanlarimda sakinlestirmeyi basaran esime 😉

Dogumgunune gelirken herkesin begenisini mozaik pastasiyla toplayan kuzenim Nejla abla ya..

Getirdigi dolmalar ve pogacalar icin Burc un iki halasina..

Bana yine gecen sene oldugu gibi bu dogumgunumuzde de sihirli degnegini degdiren Pinar abla ma. Bayraklari flamalari ve bi suru parti malzemesi icin destegi icin..
Onun sitesine http://www.keyfekedersaatler.blogspot.com dan ulasabilirsiniz..

Ve.. Tabii ki Feyza ya.. Yaptigi kurabiyeler ayrica cocuklar icin yaptigi kurabiyeler, ve cucake ler icin cok tesekkur ederim. Onun sitesine de http://www.tarcintadi.com dan ulasabilirsiniz.

Son olarak dedemize pastasi icin.. anaannemize her turlu destegi icin cok tesekkur ederiz.

image

image

image

image

image
image
image

Sevgiler ve iyi mutlu yillar dileriz..

2014 de gorusmek uzere…

Bir Cevap Yazın

