SÜNNET MEVLÜDÜMÜZ OLDU

Benim oglum bitanecik kucugum 28 Ekim 2012 de 10. Ayi biterken sunnet olmustu.

Dun de, Mecidiyekoy Konyali Camiinde mevlut okuttuk
Tanidik komsular, akrabalar ve cami cemaati ile birlikte amin dedik ve namazimizi kildik.

Cikista herkese lokum dagitildi ayrica ben de tanidiklarima ani verdim.
Bir lokum kutusu altina bu asagidaki resimlerden koydum tulle bagladik.

image

Bir de resim cekindik oglusumla:)

image

Bir de cami de dua dinlerken cekmistim 🙂

image
image

Insaallah hayirli bir insan olursun evladim. Sunneti bol, Allah yolundan ayrilmayan.
Saygili,sevgili,hosgorulu vatanina milletine bagli…

Bir Cevap Yazın

