BİR MİNİK SOFİ GİRDİ HAYATIMIZA

Veterinerimizle birgun konusuyorduk eve kucuk irk bir kopek almak istedigimizden vs.

Birden pat diye bu zilliyi getirdiler benim karsima. Hamile bir bayan birakmis midesi cok bulaniyormus artik. Aslinda kopekleri ve york lari cok da seviyormus. Hatta bu ozene bezene aldigi 3. York mus. Ikinci hamile oldugundan evde 3 yasinda kucuk bir de kizi varmis. O yuzden cocuga aliskin denildi ama bizim evdeki cocuk degil azman 😉

Yavru daha 6-7 aylik ya var ya yok. Ilk kizginligi da bana kismet oldu eve geldiginden itibaren. Ama cok tatli cok sevdik biz kendisini… O da umarim bizi sevmistir.

Poyraz Burc tatilden donup bunla yasamaya basladigindan beri evde iki cocuk oldu bir ona yapma diyorum bir buna. Bir ona gel diyorum bir buna. Yani anlayacaginiz bir ona bir de buna:)

Poyraz Burc dan biraz ufak oldugundan midir nedir tam kavrayamadim bu zilliyi Burc dan korur oldum. Kolunu bacagini kulagini kuyrugunu habire cekiyor. Arada bi oyle dayak yemekten de kendini alamiyor hayvancik ama tabi biz hep oglum yapma yavru bebek daha aglar falan diyoruz. Anladigi ama anlamamazliktan geldigi kesin bilgi:)

image

Ama genel itibariyle gidip de geri dondugu evlere bakarsak bizi sevdigini anlayabiliyoruz.

image

Oyle ki onu Burc un gezdirmesine bile izin veriyor.

Masallah ikisine de:)

image

Bir Cevap Yazın

