BABAMIZ 32 OLDU..

28.06.2013 de babamız 32 oldu..

Ben de evin annesi olarak ona 1 hafta önceden bir sürpriz hazırlayarak doğum gününü kutladık.

Tabiki Feyza arkadaşımın emeği çok yine burdan ona çok teşekkür ediyorum. Feyzanın kendi sitesi de var daha önce bahsetmiştim http://www.tarcintadi.com ziyaret edebilir yemek yapmayı kolayca öğrenebilirsiniz.

Ona bir cupcake pasta siparişi verdim o da beni kırmadı ve yaptı. Ozan ın sevdiği 9 şey olsun dedik üzerlerinde işte sonuç; hayranlık şaşkınlık ve beğeni…

 

424537_10151542000813068_1168267439_n

 

 

 

 

 

 

 

Görsel

Görsel

Görsel

 

 

Mutlu Yılların olsun Aşkım…

Bir Cevap Yazın

