YENİDEN MERHABA (2013)

Farkındayım son zamanlarda yazamadım çünkü;

Çünkü artık ne taakatim kalıyor ne de halim. En son dogumgünü yazıp ara vermişim.!!!

Biraz yorgun ve isteksizim.. Bana cici bir arkadaşım hamileyken blog tutmaya başlayacaksın demişti inanmamıştım ama büyürken de yazıların bir o kadar azalacağını tahmin de etmemiştim açıkçası 🙂

Neler olmadı ki bu süreçte belki hepsini anlatamam ama aklıma gelenleri ve belli başlı şeylerin hepsini anlatmaya çalışacağım.

Dişler; oğlumun dişleri teker teker çıktı köpek dişleri bizi biraz zorladı şimdiye kadar. En sona kalan son en dip azıları oldu onları hala bekliyoruz:)

Yürüme: Burç artık yürümüyor koşuyor desem yeridir yani normal yürüyebileceği yerlere bile artık koşuyor ve dolayısıyla kafa göz mor vs 🙂 Bunu da doktorumuzun bize önerdiği bir pomadla idare ettiriveriyoruz..

01.05.2013 de saçlarını kestirdik ilk saç kesimimiz heyecanlı ve ağlamasızdı darısı diğer kesimlerinin başına diyoruz 🙂

8706258195_1860d4ab5a

Bende de değişiklikler olmadı değil..

01.04.2013 de Tarabya dan Nispetiye şubeye geldim evime yakın oldu (şunu doğum dönüşü yapsaydınız ya diye içimde geçirmedim değil) olsun buna da şükrediyorum .

Saçlarımı bir kızıla boyattım beğenmedim asıl rengine döndüm, beğenmedim yaz geldi kısacık yaptırdım.

8706256575_96749d3fdd

Burç tarafında sözlüğümüze bizim anlayamadığımız bazılarını anlayabildiğimiz bir sözcük dağarcığımızda oluştu;

10 ay önce ‘de de’ ile başlayan mini sözcükler artık yerini bizim kelimelerimizi tekrarlarken oluşan komik kelimelere kadar bıraktı.

‘ ı ıhhh’ lar ‘hayıy’ lara

‘annnannneee’ ler ‘anane’ lere

‘ha de’ ler ‘hadi oodan’ lara

‘guk guk’ lar ‘guş’ lara bu kuş 🙂

‘amin’ ler ‘Allah’a’

‘baka’ lar ‘paka’ lara bu Paşa olur 🙂

fidanlar ağaca ağaçlar ormana dönüyor yurdumda 🙂

ha bu arada yazmazsam olmaz son birkaç aydır günde sanırım 1250 kere annnniiii sesiyle dibimde 🙂

Burç büyüdü mü bana göre henüz tam olarak büyümese de ilk adımlarını atıyor öyle ki, tam 1 ay önce dedesi ve anaannesiyle yazlıkta tek kalmaya başladı ben çok özlüyorum iş den eve gidince bir mahmurluk oluyor bende.

Benim doğumgünüm kutlandı, 30 oldum 🙂 Merhaba 3 lü yaşlar dedim.

Anneler günüm anlam buldu:)

Ve daha neleer neler:)

Bir Cevap Yazın

