5-6 AY

5-6 AY

Evett olduk mu 5 aylık !
Hayatımızın ilk yarı yaşını kutlamaya tam 1 ay kaldı. Dile kolay tam 5 koca ay olmuş:)

Bu ay neler oldu:

Şimdi biz agu magu falan diyorduk ya,onlar bitti yerine kocaaamaan aauuuu oooooaaaaa lar geldi… Bunları bir de kaşları çatıyor gülüyor şarkı söylüyor yüz ifadeleriyle yapmıyor mu tutup ısırası geliyor insanın..

Oyun halısında oynadı bolca ama bu pek fazla uzun sürmüyor yani 15 dk sonra beni alın burdan der gibi bakıp bağırıyor bize:)

Saçlarımı fena çekiyor dala tutunmuş maymun gibi tüm kuvvetini ordan alıyor sanki…

Tükürük ve salya olayı arttı o da bunu oyunlaştırdı poff yağmurlar yapıyor..

Bir cisimle veya oyuncakla iki eliyle birden oynayabiliyor.

ve Burç 360 drc dönerek 5. ayını tamamladı…

İnanılmaz damaklarımız kaşınıyor dişlerimiz sürülmeye yavaaş yavaaş başladı galiba

Bu arada 6.ayına minik minik ek gıda alıştırmalarıyla gireceğiz..gecikmek de istemiyorum ben işe başladığımda zorlanma diye..

Kilo: 7300
Boy: 67

Filinta olcak benim oğlum boyu uzun gidiyor Maşaallah şeker şerbetim

———–

6.ayın başında Paşa’ya boll kahkahalar attın hatta ilk kahkahanı ona attın diyebilirim.
O senin dostun olcak at zaten..

Armut yedin elma yedin kayısı şeftali erik yedin..
Armut aşkım benim…

bakın burda ben döndüm ve çok rahat durabiliyorum…

Bu ay da bolca döndün annemm yaa seni bir yerde sakin bırakamıyorum artık 🙂

Çok şeker kahkalarına devam..

Çığlıklar susmuyor bağırıyor ve her bir bağırması ayrı bir mana.. Bir de ah ah ah yapıosun nazcı seniii

Bunun dışında gazını da artık kendin rahatça çıkarabiliyorsun koliğin için izin verdiğinde ayrı bir yazı yazacağım:)

5. ayın ortalarından beri gören herkes erken mi konuşcak bu diyor sanırım öyle olacak:)
tıss dass tızz dıbıll labb labbbll falan diyorsun ne demekse:))

…ve ismini net bir şekilde duyduğunda bakınıyorsun sese doğru ben sana Burç diyorum çoğu insan Poyraz dese de Burç’u da Poyraz’ı da biliyorsun..

5. ayın ortalarından itibaren sana gece rutini uyguladım uyku konusunda da bir yazım olacak.. Şİmdilik iyi gididyoruz Allah başka dert keder vermezse hep böyle git annecim…

Kilo:8.44
Boy:70

6. Ayımız biraz geç yazdım çünkü yazlıktayız burda da pc imkanım çok yok.

Bundan sonra her ay yazmıcam normal blog fotmatımda devam edeceğim çünkü sen kocamann bir bebekk oldun oğluşum.

Bir Cevap Yazın

