Anne Sütü Olanlar Olmayanları Bulsunlar (ASOOB)

Anne Sütü Olanlar Olmayanları Bulsunlar (ASOOB)

Burda o kadar güzel bir iş yapılıyor ki…
Bazen anne sütümüz çok gelebilir, ve bunu anneler sağıp buzdolabında saklarlar. 

Bazen de süt hiç yoktur ya da azdır ve anne ne yapacağını bilemez.
İşte bu yönden bakıldığında her iki anneye de kurtarıcı rolü üstlenen Derya her iki anneye de hizmet eden sitesini kurmuş.
Anne sütü yeni doğmuş bir bebek için mucizevi bir şey, Allah’tan annelere bebeklerinden sonra ikinci şükredişimizdir.
Derya bu sosyal sorumluluğu üstlenirken bazı dinci yobaz arkadaşlar bunu neresinden anladılarsa bunun günah olduğunu falan yaymaya çalışıyorlar süt kardeşler evlenemezden yola çıkıp!.
Evet, evlenemez de, bunu neden bu kadar büyük ve ulvi bir amacın önüne geçirmeye çalışıyorsunuz? Çocuklarımız gidip başkasıyla evlensin, süt kardeşiyle evlenmek zorunda değil.
Benim de oğlumun süt annesi var Feyza. Feyza ile olan süt mevzumuz aniden gelişti ve ben işe başlayacağımda stok sütüm olmayacaktı ve bana bir sürü stok süt verdi ona şükran ve teşekkürlerimi bir kez daha buradan sunuyorum.
Burç’un bende sadece emmeye sütü var şuan. Oğlu Emre ile süt kardeş oldu ikinci bir bebeği kız olursa Feyza’nın Burç tabii ki onla evlenmeyecek çünkü ben Feyza ile bağlantımı koparmayacağım.
Saçma sapan düşüncelerle karmaşık olan yeni annenin zihnini dağıtmayın da bu ulvi amacı genişletin ey yobaz dindar insanlık… Bir de sütünüzü vermeyin çöpe atın diyorsunuz ya aklınızdan dimağnızdan şüphe ediyorum.
Derya sen olmasan bebekler sütsüz kalır, arkanda ve destekçiniz…
işte Derya ve oğlu  ilgilenenler yukarda ismine tıkladığında açılan siteden onla bağlantıya geçebilir…
Bunlar da ilginizi çekebilir:
3 thoughts on “Anne Sütü Olanlar Olmayanları Bulsunlar (ASOOB)

Bir Cevap Yazın

