İLK ANNELER GÜNÜM

İLK ANNELER GÜNÜM

İstanbul il sınırları dışındaOzan’sız ama Burç’la ilk anneler günüm…
Annemlerle yazlıktayız. Ozan gelemedi bu hafta sonu çünkü, İstanbul’dan Burç’a getirilecekler vardı.. İlk anneler günümü Ozan’sız geçiriyor olmanın derin hüznü içindeyim.
En güzel hediye benim için Burç’dur Allah’tan hediyem. Sağlıklı, akıllı, huzurlu güzel bir bebek. Gülen yüzün hiç solmasın annecim ve iyilikler güzellikler hep seni bulsun, ilerde sevdiklerinle bir ömür boyu mutlu ol.
Sabah kalktığımdaysa Burak(yeğenim) bana telefon ederek (henüz ilkokul 1’e gidiyor) bana Anneler Günü şiiri okudu, tabi ben höngür höşürt ağladım, sanırım annelik duygularım kabardı:)
Sonra annem bana gezindiği bahçelerden bir buket çiçek toplamış ilk anneler günüm ya kimsenin eksikliğini hissetmeyeyim diye:)

Ben bana bu günleri yaşattığı için önce Allah’a şükranlarımı sunuyorum, sonra anneme beni doğurup bugünlere getirdiği için teşekkür ediyorum ve onun da anneler gününü kutluyorum…

Anne olmama vesile olan eşim arkadaşım canyoldaşım Ozan’a, teşekkür edyorum.

Bu postu okuyan her annenin de anneler gününü tekrar kutluyorum…

bu annemin bana yaptığı demet…

bu da anneler günündeki fotoğrafı minik mucizemm

2 thoughts on “İLK ANNELER GÜNÜM

Bir Cevap Yazın

