SLING VE ARABA

SLING VE ARABA

Bebeğim olacağını öğrendiğim gün kendi kendime sling almalıyım demiştim çünkü
Bebeğim kış bebeği olacaktı ve araba almak istemiyordum..(araba alındı sonradan o ayrı..)
Ayrıca bebeği hemen arabaya sıkıştırmak da bana göre değildi nedense, anne kucağı gibi var mı?

Dr. Sears* kitabında slingden bahsederken ‘Başta sıkışmış hissi verir size ama bu normaldir bebek rahimde de sıkışıktır’ diyor. Yani bebek buna çoktan adapte geliyor önümüze:) Bize düşense biraz deli cesareti, zaten annelik de deliliktir diyor Deliannem

Slingle hamileyken tanıştım demiştim ve kendime iki adet sling alıverdim. Biri MeiTai biri de Babasling. İlk başlarda Mei’yi kullanıyorum. Çok da işime yaradı desem yeridir. Her yere onunla gitmekteyim gerçi çok gezdiğim söylenemez ama.. Eminim Anadolu yakasında otursaydım daha çok gezebilirdim zira buranın havası inanılmaz isli:( çocuğuma temiz hava diye iğrenç bir hava aldırmak istemiyorum.

Wrap yenidoğan için daha kullanışlı… Wrap yerine Baby K’tan buldum onu da Nurturia’da Dilek annede buldum..geldi..kullandım..

Bu ürün Türkiye’de yok Dilekanne de yurtdışından getirtmiş zaten, kullanıp geri göndereceğim 🙂 onun isteği üzerine…

28.03.12: neyseki babaslingimi sattım. Çünkü Burç onun içinde durmadı:)

Mei Tai ile idare ediyorum şimdilik fakat belim ve omuzlarım dayanmıyor uzun yürüyüşlere..
Bazı zamanlar Burç kolik sahibi bir bebek olduğundan evde bile bununla uyutmuşluğum vardır:)
Ne diyor Dr. Sears* ‘Özellikle kolikli bebekler top gibi kıvrılıp bacaklarını karınlarına çektiklerinde daha rahat ederler’. Nokta:)

Bir resmimi de Hülya ark göderdim onun da bloğundan alışveriş yaptım. Bir bakın derim…
http://www.sanalbebekmagazasi.com/index.php?do=dynamic/view&pid=12
bu linke de bizi koymuş sağolsun..

Sonra bana Slingo geldi Tüten arkadaşımdan aldım o da çok rahat özellikle alttaki tokasıyla büyük güven hissi yaratıyor.

Hülya’dan da Wrap geldi..

Wrap hepsine nazaran daha elastik ve rahat diyebilirim…

Herşeyden daha önemli yazmam gereken şeyse şu; bebek kesinlikle anne kucağında arabadan daha rahat ve güvende hissediyor kendini.

Şimdi şöyle bir gerçek var ki bebekler ağırlaşınca slingde çok fazla yol gidilmiyor bu yüzden de bir araba alıverdik çokça araştırdık ve en uygununun Cybex Aton ile kullanılan Nuna Pepp olduğuna karar verdik.

Burda da Burç ve ilk oğluşum Paşa var 🙂

Sling konusunda ayrıca sorularınız varsa bana özelden de yazabilirsiniz…

*Dr. Martha Sears, Dr. William Sears, A’dan Z’ye Bebek Bakımı, Gün Yayıncılık

3 thoughts on “SLING VE ARABA

  1. Ben de aynen senin sıralaman ile tüm bu slingleri kullandıktan sonra Ergo Baby aldım (bu arada yeşil renk slingomu da hala kullanıyorum). Ergo ile 16 kiloluk kızımı belimdeki 6 vidaya karşın hala taşıyabiliyorum. Tavsiye ederim.

  2. Merhaba, ben de Nina Pepp araba almayı düşünüyorum Maclaren Techno ile arasında kaldım. Türkiye yollarında kullanımı pratik mi? Taşıması katlaması kolay mı? Teşekkürler

  3. merhaba nuna pepp araştırırken buldum blogunu 😀 bebek arabandan memnun musun ? baktıklarımın içinde en çok tipini sevdiğim araba bu oldu pratik kullanımı var sanırım youtube daki videoların yalancısıyım fakat pek kimse kullanmıyor sanırım google da çok az yorum a rasladım biraz bebek arabandan bahseder misin ? birde renleri şahane

Bir Cevap Yazın

