24 KASIM 2011-BİR DOĞUM HİKAYESİ.. HOŞGELDİN BEBEĞİM

24 KASIM 2011-BİR DOĞUM HİKAYESİ.. HOŞGELDİN BEBEĞİM

Doğum süreci bitti evden yazıyorum şükürler olsun… Bebeğim artık karnımda değil beşiğinde… Burç’um artık hayatımızda hamd-ü senalar olsun…
Tarih 23 Kasım; akşam evde büyük bir heyecan ve stresli bekleyiş mevcut nasıl yarın olacaktı nasıl doğuma gidecektim nasıl gelişecekti herşey nasıl nasıl nasıllarla dolu bir zaman dilimi…

Tarih 24 Kaım; neyse, gece oldu vakit doldu sabah oldu ve kalktık sabah 6 da.. Büyük bir heyecanın ortasında Ozan’dan bir şarkı dinliyoruz sabah sabah ‘yusufff sesleriii ovalardaaa yaaayılıırrr’ o sırada baba adayı saçlarını yıkamakta ya çok keyifli ya da bir dünya stres 🙂

Hastanedeyiz; annem ve kuzenim Nejla abla ile:) yeter zaten ikisi bana..
Hemşireler geliyor beni soyuyor, tansiyonuma bakılıyor o esnada Nilay geliyor doğum fotocumuz (http://www.mutlumasal.com/)

*Bu arada Paşa efendi Neşe ablasına emanet 1 buçuk haftalığına… aklımız evde değil 🙂

Hemşireler gidiyor. Odaya takılması gereken süsler takılıyor yazılar asılıyor, ve oda hazır, küçük bir kare o anlardan…

Hemşireler geliyor, sedye geliyor beni alıyor ve yeni başlayacak bir hayata doğru götürüyor, annem bakıyor gözleri dolu dualar eşliğinde gidiyorum…
Ameliyathanedeyiz dr.um Nihal hn. geliyor Ozan’ı anestezi dr.u enfeksiyon riskinden içeri alamayacağını söylüyor ama Allah’tan fotocumuzu alıyor kısa sürede olsa..
ve ben epidural + spinal alıyorum (sonradan komple bakım aldıgımı 🙂 öğreniverdim), belime iki adet iğneyi hissettim, her iğneden sonra ayak ucumda bir elektriklenme mevcut, elimi tutan hemşire bir espri patlatıyor ‘doğumdan sonra sanırım bir ortopediste görünmem gerekecek parmaklarımı kırdın kuzum’ ahahah çok komikk:) ben stresten çıldırmışken.. Kafamda soru işareti daha ne kadar kambur bekleyeceğim içimde bebek sıkıldı ben sıkıldı:)
Neyse anestezist soruyor ayaklar ısınmaya başladı mı Tülin? Evet dr. hn. tamam uyuşuyoruz.. Bittiiii…..
Hakikaten uyuştum ne garip bir his:) Nihal hn beni kontrol ediyor ben perde arkasında anesteziste sorular soruyorum salakça ‘uyuşacağım di mi, dr. kontrol etcek dimi? iki tane anestezi aldığımdan ilaç ağır gelmiş ve ben titremeye başladım biraz bekledik geçmesini ve o esnada haberim olmadan kesilmişim 🙂 bir ciyaaak ses duydum ve ben KOPTUM o sırada. Bebeğimi gördüm nasıl mutlu oldum nasıl huzur doldum o sırada ameliyathanede olmamız benim uyuşmuş olmam tansiyonum falan hiçbişey umrumda değildi oğlumu görmek istedim çekilin önümden diye bağırdım, bebeğimi görcem. Çocuk dr.u güldü bebeğin çok iyi, merak etme bak dedi -BİR BEBEK YATIYORDU IŞIĞIN ALTINDA BENİM BEBEĞİM, CANIMDAN BİR CAN BABASINDAN BİR KAN-
sonra dikildim, bekledim, ve odadayım.

Biraz sonra bir haber aldım; doğum esnasından kordon boynuna dolanmış bebeğimin, solunumu hızlıymış, sakinleşince getireceklermiş ama dışardan görüyorlarmış. İyiymiş.. O bile bana yeter. İyi olsun sağlıklı olsun huzurlu mutlu bir bebek olsun inşallah hayatı boyunca…
Vee saatler sonra bebeğim geldi aman Allah’ım bu ne güzellik be ne pirü paklık işte cennetten bir meyve.. Kokusu da cennet gibi. Bakışı da yüzü de…

Bu resim hastaneden henüz doğalı birkaç saat oldu..

Ve babam hala görmedi koklamadı bebeğimi.. Paşa yüzünden umarım herşey güzel olur… Güzel günler için dua ediyorum:(

Yazıyı okuyan, bana ve bebeğime bol sütlü günler, huzurlu ve uykulu geceler için duanı eksik etme, nazar dualarını eksik etme, maşallahlarını eksik etme…

İşte aşklarım..
Hayatımın anlamları…

Burada 6 günlük..
2 thoughts on “24 KASIM 2011-BİR DOĞUM HİKAYESİ.. HOŞGELDİN BEBEĞİM

Bir Cevap Yazın

