HASTANE ÇANTAM

HASTANE ÇANTAM

Hastane Çantama neler koydum belki yeni gebelere yol gösterir ki, bende bu çantayı deneyimli annelerden yola çıkarak hazırladım:)
Kendim için:
*1 tak. pijama
*1 tak. gecelik ve eşlik edecek sabahlık
*3 ad iç çamaşırı alt
*2 ad. iç çam. üst
*2ad. atlet
*2 ad. çorap
*1 ad. terlik
*1 ad. yüz havlusu- 2ad. küçük sırtlık havlu
*1 ad. loğusa tacı en kırmızısından.

Bebek için:
*1 tak. hastane çıkışı
*2 tak bodyli tulumlu giyecek
*2 tak.zıbın(iç-dış)
*1 ad. penye battaniye
*1 ad. hastaneden eve gelirken koyulacak kundak battaniye
*Eşantiyon olarak gelen temizleyici solüsyon, pişik kremi, nemlendirici vs.(bunlar büyük değil eşantiyon olduğundan minik minik tüplerde)
Bunların hepsini bir valize sığdırdım.


Bunların dışında;
Göğüs pedi, emzik-biberon, kolonya, hurma, zemzem suyu..Eve dönüş için alt eşofman, üst eşofman..
Orda giyebilmek için hırka..
Bebeğin kapı süsü, civciv magnetleri, ve anneyi bebeği öpmeyiniz posteri, oto tipi anakucağı..

Kendi kol çantamda ise; cüzdan, makyaj çantam, diş fırçam macunum, kalemim ve not defterim, nemlendiricim..işte bir kadının çantasına koyabileceği herşey..

Bavula birşeyler eklersem buraya eklerim şimdilik bu kadar…

2 thoughts on “HASTANE ÇANTAM

  1. Merhaba, ne denir bilemedim ama gecmis olsun ve saglikla kucağına al mı:)) ben çantama koymayı unuttuğum icin hatırlatmak istedim: en büyüğünden kadın pedi:) göğüs uçların icin krem de bulundur istersen…

  2. tesekkürler, bunlari ekliyebilir miyim :+muzik ve oparlör (sancilarda yardim eder)+biraz makiyaj (az ruj, resimler için)+emzirme lastigi (hastanede yatak rahat degil)+diger çocuktan resim, çizim…+tel+sarj…+fotomakinesi+SARJ (!)+sancilar geçirmek için pilates topu+Emzirme sanati (LLL) kitabi+esim için "dogum kolaylastiran pozisyonu" evraklar

Bir Cevap Yazın

