SONA DOĞRU YENİ BAŞLANGIÇLARA…

SONA DOĞRU YENİ BAŞLANGIÇLARA…

Evet artık sona doğru yaklaşıyoruz. Bunu yazdığımda 36+3deyim.. Dr.a gittik bugün..

Dr. suyumuza kafamıza kilomuza yani gerekli gördüğü tüm kontrolleri yaptıktan sonra, bana 21Kasım’dan sonra herhangi bir gün kendinize tayin edebilirisiniz dedi. 21Kasım 38+3 e denk geliyor 38 den sonra sorun olmuyor zaten..

Baba atladı hemen, 24 Kasım olsun, belki öğretmen olur.. İkisi birden çıkar aradan 🙂
Benim de kafama yatmadı değil. Ayrıca şu yönden de iyi olacak 24Kasım 39. haftamın başlangıcı olmuş oluyor.

Bu arada haftaya NST ye bağlanacağım ilk kez. Henüz ne ben ne bebeğim o bekleme anını yaşamadık, çünkü Allah’a şükür herşey normal görünüyor şimdilik.

Bunun dışında vakit de hızla daraldıkça benim de içimde bebek daralıyor bunu net hissedebiliyorum, Braxton Hicx kasılmalarım biraz şiddetli oluyor, regl sancılarıma benzer ağrılarım oluyor geceleri ve sabahları bana bel ağrım da eşlik ediyor ha bu arada, geceleri fazlaca hangi tarafıma yatmışsam o tarafım beni uyandırıyor ağrısıyla:)
Son haftalar zorlu olacak dedikleri böyle şeyler sanırım. Ben bu kadar zorlandım ya daha hayatta beni neler zorlar merak içindeyim..

Bebeğimi ultrasonda kontrol ederken dr teyzesi, Poyraz Burç’u hıçkırık tuttu ve onu da görüntüledi dr.umuz.. Ne mucizevi bir olay ne güzel bir hissiyat yarabbim, içimde benden bir tane daha var ve yenidoğan reflekslerinin hepsi mevcut Rabb’ime sonsuz şükürler olsun..

Bebeğim inşallah vaktini bekler sağlıkla mutlulukla huzurla doğar..

Yarın Kurban Bayramı.. Tüm Müslümanların bayramı mübarek olsun..

Bir Cevap Yazın

