8.AY

8.AY

8. Ay da gelmiş hoşgelmiş.. Artık yavaş yavaş bebeğimin gelme vakti geliyor. Nasıl bir heyecan nasıl bir güzel duygu anlatamayacağım sanırım:)
Bu yazıyı yazdığımda yanı 32+2 deyim yani 33 haftamı dolduruyorum, bebeğim tam 2kg ve 43 cm boyunda olmuş. Bugün dr kontrolüm vardı da.. Herşey çok güzel ve sağlıklı olacak bebeğim inşallah:)
Cildi artık bebeğimin kırmızıdan pembeye doğru dönmeye başlamış. Bu haftadan sonra bebeğimin hareketleri artacakmış doğru arttı:) Bebeğimin tırnakları tamamen gelişmiş ve uzamış bende bu içime batan şey ne diyordum meğer beni tırmıklıyormuş:) Tetisleri de torbalarına inmiş. Bu haftadan sonra dr.um beni 2 haftada bir çağırdı kontrol için.. Bebeğimin kemikleri sertleşmeye devam ettiğinden tekmelerini giderek daha güçlü hissediyorum ve karnımı yamultuyor,dışardaki dışarıdaki duyup tepki verebilirmiş rahatça. Amnios sıvısı bu dönem çok fazlaymış. Bağışıklık sistemi gelişmeye ve kendi antikorlarını üretmeye başlamış

Bunların dışında ben de bebek de hızla kilo almaya başladık imdat 🙂 ve bebeğin kafası aşağıda olduğundan idrar keseme bası yaptığından şiddetli öksürdüğümde veya hapşırdığımda komik olaylar da yaşanmıyor değil 😀
Oturmak kalkmak yatarken pozisyonlar denemek falan artık işkence halini almaya başladı.
Her yanım uyuşmaya ve hissizleşmey başladı..

Bunun dışında 32. hafta sonu ile bebeğimin eksiği kalmamış tüm giysileri yıkanmış ve ütülenmiş bulunuyor. Benim çantam hazır bebeğinkini de bu ara hazırlarım diye düşünüyorum:)

Hatıra diye bir de göbüşlü 2 resmim işte karşınızdaa;

Nurturia’ya bu ara çokça takılmaya başladım çünkü ordan çok cici arkadaşlıklar edindim. Yasemin, Funda, Gamze, Zeynep, Setenay, Helin ve Meltem… Yenileri de yavaş yavaş ekleniyor…

Bunlardan Gamze nin Zeynep Ece’si oldu, Funda’nın İbrahim Çağlar’ı oldu, Yasemin’in Elif Ceren’i oldu, Setenay ile Meltem aynı gün doğum yaptılar nerdeyse..Setenay’ın Derin’i ve Meltem’ in de Özgür bebeği oldu.. Şimdi dört gözle Helin ve Zeynep den haberler bekliyoruz aynı haftalık hamişler çünkü.. Ben kaldım sona:) hepsinin deneyimlerinden faydalancam inşallah…

Hepsinin bebeklerine kendilerine ve ailelerine mutlu sağlıklı bir hayat diliyorum tekrar burdan..

Şimdi yavaş yavaş Ekim ayı bitsin Kasım gelsin (9. ay) ve sonra da bebeğim gelsin diye bekleyeceğim…

Zamanında sağlıkla gel bebeğim…Annen-Baban..

Reklamlar

3 thoughts on “8.AY

  1. yaa beni unutmuşşsun seninle aynı kaderi paylaşan arkadaşın ama ben daha yeniyim olacak okadar dimi benim adım da Sonay:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s