6. AY

6. AY

Nihayet ikinci trimesterıda tamamlamış bulunmaktayım. Biraz sıkıntılı biraz eğlenceli biraz melanolik biraz da geçişken bir devreydi benim için..
Geçtiğimiz Cuma dr. a gittim, -28.08.2011- dr.um iki aydır sadece 300 gr aldığımı söyledi bu iyi bişey ve bebeğim de 380 gr.cık olmuş. Eli ayağı hala düzgün ve herşey normalmiş.
Bir diğer sıkıntım mide yanmalarımdı. Az az sık sık yemeye gayret etsem de biraz başarısızım bu konuda çünkü masa başı çalıştığımdan bunu sıkça unutuyorum.
Bir diğer aklıma gelen konu -ki bu çok ilginçtir- hafif ve yumuşak sesli erkek sesini, yüksek sesli kadın sesinden daha iyi duyuyormuş. Yani ben Paşa’ya bağırdığımda duymuyorsun beni Burç bey, ama Ozan senle yavaş ve yumuşak bir sesle konuştuğunda onu duyabiliyorsun, ne garip değil mi?
Göz pigmentleri oluşmuş, acaba gözleri ne renk olcak oğlumun…
Veee zurnanın zırt dediği yerdeyiz, Braxton HicksKontraksiyonlarımız başlayacak ve bunu son aylarda daha sık hissedecekmişim.

06 Ağustos’da detaylı fetal usg çektirdik. Allah’a çok şükür herşey çok normal çıktı. Bunun dışında bu ay gelişen birşey yok. Burç 455 gr olmuş, boyu ise;
Sağ göğüs kafesimin altında sıkça olan bir sıkışmadan bahsettim dr.a orda yer yapıyordur bebek kendine ayağıyla ittiği zamanlarda hissediyorsundur dedi.
Bunun dışında belde ağrım yeni yeni artmaya başladı. Sürüne sürüne işe geliyorum back-up ım yok diye. Geldiğinde durumlar da uygun olursa dinlenmeyi düşünüyorum.

Ha bir de unutmadan hamilelik sırasında hormonal değişimlerden dolayı sindirim sistemi de yavaş çalıştığından, yenilen içilen herşeyden sistem faydalanmak isteyeceğinden vücudu çeşitli seslere! maruz bırakabiliyormuş. Bu yüzden gaz yapan şeylerden mümkün olduğunca uzak kalmak istesemde seslerden kendilerini mahrum bırakamayabiliyorum evdeki ve içimdeki arkadaşları:)

İşte bebeğim ve işte ben…

detaylı usg den verdiğimiz poz:)

Belim çok zorlandığından dr.um bana 10 günlük rapor verdi. Bende fırsat bu fırsat dedim annemle yazlığa uçtum biraz da ordan fotolar:)

Bu balkonumuzdan bir kare..

Bu da can larım…

Bu ben:P

Bizim balkondan iftar vakti ne güzel yanar camimim ışıkları…

Esenköy’ün dondurması gaymak:)

Esenköy çiçeği:)

Sabah çıktık yataktan Burç’la ben:)

..ve tabii ki Ozan’la Paşa efendi evdeydi, onları arıyorsanız bulamazsınız…

Bir Cevap Yazın

