4. AY

4. AY

Gebeliğimin 2. trimesterına giriyorum girdim derken bir de bakmışım içindeyim ve 1.tri.’yi doldurmuşum.
2 gün önce Babalar günüydü, babamıza bir kol saati aldık, en sportifinden… Babamızın baba adayı olarak ilk babalar günüydü. Daha çok Babalar günü görsün inşallah. Tüm babaların da babalar günü kutlu mutlu olsunnnn:)…..

4. ay biterken bazı eklemek istediğim notlar olacaktır tabii ki, her ay olduğu gibi…
Önce bebeğim hakkında :
Bebeğimin saçı, kaşları, kirpikleri, el ve ayak tırnakları, ve parmak izi şekillenmiş. Ses tellerine sahip, tad duyusu gelişmiş ve bir önceki kontrolde de gördüğüm gibi parmak emmeye başlamış.
Işığa duyarlı olmuş ve hıçkırıkları başlamış ama ben şu an hiisedemiyorum bunu.
Bebeğimin gözleri yana değil öne bakmaya başlamış bile…
Kalbi dak. 120-160 atıyormuş.
Kan göbek kordonundan bebeğe direk gidiyormuş artık…
Bebeğimin böbrekleri çalışmaya başladığından çiş de yapıyormuş artık…
Veee.. Bebeğimin tüm organları oluşmuş,kemik yapısı giderek sertleşmeye başlıyormuş.
Bebeğimi saran sıvıysa bir bardak dolusu kadarmış…
Bebeğimin gelişim hızı, boy ve kilosu hızla artmaya başlamış.

Şimdi ben:
Dışardan hamileliğim hala belli olmuyor çok fazla çünkü dün uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımı gördüm yolcum var dediğimde hiçç belli olmuyorr dedi, sevindirik olmadım değil hani…
Kabızlığım artarak devam ediyor, rahim büyümesine bağlı olarak ani kısa süreli sancılarım oluyor
Hamilelik hoşuma gitmeye başladı:) Sık acıktığımı bildiğimden az az ama sıkça yemeye özen gösteriyorum.
Günde en az 8 bardak su içmem lazım çok kötüyüm bu konuda kabul! içemiyorum…

Bu aralar biraz tansiyon problemi yaşıyorum, yanımda bir tansiyon aleti taşaımadığımdan (!) sanırım düşüyor çünkü, benim tansiyonum hep düşüyor .

Babalar günü şerefine eşimin benim için hazırladığı sunumu sizlere sunmaktan onur duyarım 🙂

Bir Cevap Yazın

