ITS A BOY

ITS A BOY
Tarihe not atalım değil mi? Bebek gelince sorarsa bize, ne zaman öğrendiniz diye işte bugün demem lazım…

Sabah erkenden işlerimizi halledip dr. umza gittik ve bize YAKIŞIKLI BİR BEBEK GELİYORdedi dr.umuz. Daha henüz 14. haftamızdayız:)

İsmini şimdilik Arda düşünüyorum, araştırmaya devam ediyorum ama.. Arda ismi Kuran’da geçiyor ve deniliyor ki, hükümdar asasıymış…

Bakalım şimdilik bunu düşünüyorum ilerki günler ne gösterir bilemiyorum… Ama bildiğim tek şey anlamlı olması isminin…

Bugün bunun şerefine saçımı biraz küt yaptım ve tatlı bir kahveye boyattım:)resimler sonra…

2 thoughts on “ITS A BOY

Bir Cevap Yazın

