MİNİK MUCİZEMİN ŞANSI

MİNİK MUCİZEMİN ŞANSI

Benim minik mucizem benim içime doğduğundan beri hem kendi şansını kendi yaratıyor hem de bana şans getiriyor. Onun için taa içimden ne dileyip ne istediysem hepsi oluverdi.

Sana sahip olmaya karar verdiğim süreçte Blogcu Anne‘den hediye kitaplar geliyordu. Bir tanesine de ben talip oldum çok işime yarayabilir diye ve o kitap bana çıktı. Aslında minik mucizemin oldu, işte o kitap;

http://blogcuanne.com/2010/11/18/bebek-bakim-sorunlarina-mucize-cozumlerin-sahibi/

bu kitap benim başucu kitabım olacak kitaplardan bir tanesi…

İşte bir diğer sansı minik mucizemin; Jasmin Traub ‘dan kazandığı Bebek Ajandası. Bunun için Jasmin hn. Anneler Gününe özel hediyecikler dağıttı.. Oraya da yorum bırakırken senin şansınla bırakıyorum bebeğim dedim ve ordan da onun kısmeti  bu çıktı.

http://www.jasmintraub.com/tag/ajanda/

UMARIM ŞANSIN BAHTIN KISMETIN AÇIK OLUR BEBEĞİM

SEN BİZİM MİNİK MUCİZEMİZSİN…

Babanın aklına biri Masal ismini sokmuş (kız olusan) ben beğenmedim çok açık net dile getirdim. Sana düşündüğüm isimler çok farklı ve senin ismin hem anlamlı hem de manevi, değeri yüksek bir isim olmalı diye düşünüyorum. Erkek olsan da kız olsan da farketmez sen bizimsin…

Bir Cevap Yazın

