TA-ŞIN-DIK (ama evimizden)

TA-ŞIN-DIK (ama evimizden)

Evet geçen Pazar itibariyle taşınmış hatta yerleşmiş bulunuyoruz. Aman ne kadar kolay bir iş miş !!! taşınmak.
Hala yerleşemedim desem tam olarak anlamını bulur sanırım. 2 gün şubeden taşınma iznimi aldım 4 gün boyunca cebelleştim durdum. Gene Mecidiyeköy’de ama babamların alt katında oturuyorum. 2+1 arka balkonu biraz bahçeyi anımsatıyor o yüzden Paşa’ya hoplayacak zıplayacak alan oldu.
Bütün ev heryerde herşey karışık böyle eve gireceğim zaman ağlamaklı oluyorum, çünkü bu ev nasıl yerleşecek diye düşürken kendimi buluyorum her daim.. Yerleşecek yerleşmesine de herkes yorulacak. Sıkıntı stres üzüntü …

Herşey için can sağlığı ve herkes için sabır diliyorum Rabb’imden.
Umarım en kısa zamanda herşey rayına oturur. Babam bizim için çok yoruldu haftalardır çok erkenden kalkıp ustalarla boğuşuyor ve masrafları da artısı… Hakkını ödeyemeyiz (zaten hangi ana babanın hakkı ödenir ki!)…

Şimdilik bulduğum her dipten köşeden yazıyorum… Evde henüz net bağlantısı dahil, tv bağlantısı vs hiçbirşey yok…
Mağdurum ben mağdurum.. Çok mağdurum mağdurum……………………….

Taşınmanın bazen yararları da olmuyor değil, kendini tazeliyorsun.. Eskilerini yeniliyorsun, giymediklerini ayırıp başkalarının sevinmesini sağlıyorsun. Kullanmadığın ıvır zıvırı düşünmeden(!) atabiliyorsun… Ohh hele bi de annene yakın oturuyorsan yemek derdin pek olmuyor. Bu gebelik dönemini nasıl geçiriririm diye dövünüp duruyordum.

Paşa Efendi 8i itibariyle parazit ilacını süründüğünden yıkayamadığımdan sokak çocuğu gibi geziyor balkonda. Eve yanıma da alamıyorum içeri de giremiyor falan falan .. Biraz o da mağdur:)

Bunun dışında sanırım ya Perşembe ya da Cuma idi, doktora gittim bir rahatsızlığım için bu arada bebeğime baktık, tam dr. aleti karnıma koydu bebeğim hareket etmeye başladı eli ayağı oynadı. Çok farklı bir duygu hissettim anlatılamayacak kadar farklı.

Umarım çok sağlıklı olur…10. haftasında bebeğim; elleri ayakları belirginleşiyor hatta tırnak oluşumu sağlanıyormuş. Ha bu arada ben de gevşemiş yay gibiyim:) Tabi bütün kaslar gevşeyince mide kapakçığımın yayı da gevşiyormuş ekşime yanma falan kendini gösterip GEÇECEK İNŞALLAH:) 11. haftama girerken 4cm e ulaşmış olmalıymış bebeğim. İncir büyüklüğünü almış. Bunun dışında kabızlık da çok sıkıntı olmaya başladı bu da hormonlardan mış…

Bir Cevap Yazın

