2. AY

2. AY

Evet artık 8. haftamı doldurmuş bulunuyorum. Bebeğimin aklımdakalan en muhteşem olayı kalbinin attığını duymamdı.

Buna ilk şahit olan anneciğimdi.

Ekranda yanıp sönen küçük ışığı dr.um bize gösterdikten sonra dışarıya gelen ses bir dikiş makinesinden çıkan sese benziyordu. Kalbi dakikada 150 kez atıyormuş. Hatta ben ne kadar hızlı atıyor kalbi dedim bu normalmiş:)
Kemikleri sertleşmeye , kıkırdak dokuları oluşmaya başlamış. Yaklaşık çilek büyüklüğünde 2,5 cm kadar, ağırlığı 10g civarında, vücudun 1/3 ünü baş oluşturuyormuş. rahmim portakal kadar olmuş bu yüzden karnımda kramplar hissediyorum. Benim de sanırım 36 bedenime elveda etme vaktimdir …Tarihe not düşelim: 36 bedenDİM 🙂
Bu arada plesantamız da gelişiyormuş, kendimi daha yorgun ve enerjisiz hissedebilirmişim (ki aynen öyleyim.)

Hey Rabb’im sen nelere kadirsin…İçimden geçen sadece minik sağlıklı bir kız çocuğu, ama erkek olursa da o benim can’ım olacak tabii..

Mide bulantılarım iyiden iyiye kendini hissettirmeye başladı . Tek güzel gelen şeyse tuzlu yiyecekler. Sabah kalkmadan yatakta çubuk kraker falan yesem mi diye düşünüyorum artık, çünkü işe gelirken iğrenç bir mide bulantısı hep içimde…
Hormonlarım ve mide bulantılarım yüzünden sık acıkmalarım da başladı, ve kafamda sadece hamur, kızartma, börek vsvsvs:)

Bu ay bitirdiğim kitapSihirli 40 hafta. Yazarı Devrim Atılkan. Kitap çok güzel, bir annenin hamileliğinde yapamadığı şeyleri daha çok anlatıyor. Benim için de isim hazneme bir isim ekleyen kitap. Vera… İsmin anlamı çok güzel merak eden google amcaya sorabilir. İçeriğindeki şeyler bence tam bir başucu kitabı yapılabilecek kadar güzel. Eline yüreğine sağlık Devrim’cim… Kitap bir çırpıda bitse de hep benimle geziyor…

Bir Cevap Yazın

