KOMŞU VAKA-14.6 mm

KOMŞU VAKA-14.6 mm

Geçtiğimiz haftasonu içimdeki kişicik ‘Yeter artık ben burdayım biraz az hareket et ve beni de dinle dedi’ ve rengini belli etti…
Cuma akşamı koştur koştur hastaneye, bir muayene oluverdik baktık kesemiz yerinde kişicik mutlu mesut büyüyor ama dr. bol istirahat bol mutluluk ve bolca huzur dedi…
Ne mümkün …
Bizde bir alt komşu var takmış Paşa’ma… Akşam saat 8-9-10 zırt bırt yukarı çıkıyor, geçende de beni Ozan’ın evde olmadığı tek bir anımda yakaladılar… Bildiğiniz çirkefçe bir apartman kavgası yaptık…
En sonunda bana buraya yazamayacağım şeyler söyleyince bende cevabını vererek kapıyı suratlarına kapadım…Geldiklerinde de bırakın ses yapmayı, ben salonda Muhteşem Yüzyıl izliyordum Paşa’da antre de akşam siestası yapıyordu 🙂
Neyse ben içeri geçtim annemi aradım geldi, Ozan’ı aradım o da, hastaneden babasının yanından koştu geldi en azından kendimi biraz daha güvene almış oldum…

Neyse ki sonraki hafta yine babacığım imdadıma yetişti vermiş ağzının payını alt komşucuğumuzun 🙂

E tabi haliyle gerildim, sinirden titredim yukarki komşumca ‘rengim kaçmış sararmışım’ …
Al sana huzur al sana mutluluk al sana istirahat :Pp

İçimdeki kişicik… Lütfen beni bırakma… Çık içimden, Paşa ile büyü daha çok gürültü yapalım 🙂
Neyse ki seni biraz daha büyümüş gördüm içim rahat ama çok korkutmuştun beni…

14.6 mm- 6.hafta bitimi…

Şimdi raporluyum evdeyim.. Çok keyifli günler geçiriyorum gelecek olan haftasonu kalp atışlarını(inşallah) duymaya dr.umuza gideceğiz…
Pıt pıt- pıt pıt….

Bir Cevap Yazın

