PAŞA EFENDİ KİM Kİ?

PAŞA EFENDİ KİM Kİ?

Paşa Efendi evimizde 2010 Temmuz’undan beri dolanan bir yaratık. Amma ne yaratık..İnsan kılığındaki köpüşümüzde denilebilir…

Golden Retrieverları hepiniz bilirsiniz, sahiplerine aşık birer dost canlısıdırlar. Benim ilk çocuğum canım birtanem..Sanırımbundan sonraki 10-15 yılımızı birlikte geçireceğimiz bir dost.
Biz Paşa ya Paşa derken genelde ben daha çok Kuçitom diye çağırıyorum Maşallahı var onunda her ismini bilir..Köpüş, Kuçito,Aşkım vsvs…Veteriner Hekimimiz O’na  Fatma Hn. ona Paşa Efendi der…O’nun maceralarını sonraki yazılarımda okuyabilirsin…

Bu gördüğün Paşa minik Paşa evimize geleli bir hafta olan Paşa…

Şimdiii sıkı dur yeni Paşa geliyooooooooooOOOOO

MAŞALLAHHHH!!!demeyi de unutma

Pekii Paşa efendinin kardeşi kim olaki?
O da gelecek günlerdeki yazımızda belli olacakkk…

4 thoughts on “PAŞA EFENDİ KİM Kİ?

  1. Hoşgeldin arkadaşım 🙂 Ben seni bir türlü blog yazmaya ikna edemedim ama eden etmiş :))Çok sevindim, bu arada Paşa son resminde isminin hakkını vermiş hani !! Öpüyoruzz sizi maaile efenim, hörmetler o zaman :Pp

Bir Cevap Yazın

