28-03-2011 EVLİLİK YILDÖNÜŞÜ:)

Ozan’la evleneli tam bir sene olmuş. Ne kadar uzak bir kavramdı Ozan’ı tanımadan önce evlilik oysa…


Hayatıma girdiğinden bu yana herşeyim çok değişti. Ben bile bazen kendime şaşırıyorum.
Mesela,bazen en sinirli nokatalara hakim olup ‘ammaann salla’ diyorum bazen de, hiç sinirlenilmeyecek şeyleri abartıp ona da bana da hayatı zindan ettiğimi görüyorum.
Ne var ki bu kadar zıtlık arasında Ozan beni bir nebze de olsa sakinleştirmeyi ve yatıştırmayı başarabiliyor, e tabi bazen de ben onu(bu nadir oluyor!)
Bari günün anlam ve ehemniyetine uygun olarak size ne hediyeleştiğimizi ve nasıl tanıştığımızı  anlatayım..

Ne hediye aldık: O bana Çamaşır kurutma makinesi aldı
ilerde çocuğumuz olursa rahat edelim diye=tamamen çocuksal bir durum

Bende O’na aşağıda gördüğünüz araba bagaj havuzunu aldım…Erkek ne de olsa bu tip bişeyi kendi istedi:) Bu da tamamen Paşa’sal bir durum:)

Ayrıca, ben iş ten eve geldiğimde yatağımızın üzerinde bir demet karanfil
duruyordu:)
Nasıl tanıştık kısmına gireyim burası da biraz uzun ama ben özet yapacağım kafa şişirmemek için…
Benim eski işyerime giden otobüste her sabah tanıdık bir arkadaşın yanında dikilip o ortak arkadaşımızla sohbettelerdi.Neyse arkadaşımız bizi tanıştırdı. Sonra Ozan kişisi ben Face’den buldu. 2sene sonra bir de bakmışım ki artık o benim Dünya’m oluvermiş.

Seni Çok Seviyorum Aşkım Benim…

Bir Cevap Yazın

